Tu ce valoare îi dai lui Dumnezeu?

Babel tower

 

Biserica strânge semnături pentru a se stipula în Constituţie că instituţia căsătoriei se referă doar la uniunea dintre un bărbat şi o femeie. Biserica nu ştie nimic despre şeful ei suprem. Poate cineva să spună că a dat mâna cu El şi apoi şi-a continuat viaţa liniştit? Moise a auzit o voce. Doar nu era fraier să zică că era o voce de femeie, când bărbaţii au ţinut cu dinţii de supremaţie încă de la Adam, care a instaurat dreptul primului născut. Isus e fiul lui Dumnezeu, dar el nu s-a născut prin contact direct, seminţe putea să pună şi un Dumnezeu homosexual. Dacă admitem că Dumnezeu a fost singurul în Univers până la Creaţie, Dumnezeu era Tot, adică rău şi bine, posibil şi imposibil, început şi sfârşit. Asta mă face să cred că Dumnezeu e un amestec de asexuat, heterosexual, homosexual, bisexual, confuz-sexual şi lesbiană, în acelaşi trup. Astfel se explică şi tendinţele Creaţiei Sale. Dumnezeu a recurs astfel la suprema masturbare şi şi-a văzut copilul cu ochii în vitro.
Dacă Dumnezeu a împărţit dintru început spaţiul cu Diavolul, atunci şansele sunt mari să fi fost, sau devenit, amândoi homosexuali. Dacă Diavolul e femeie, atunci avem prima rundă de heterosexualitate. Dacă a fost mai întâi Dumnezeu şi apoi şi-a rupt din el Diavolul, atunci avem un asexuat şi un sexuat de mai multe nuanţe în acelaşi tot.
Nu înţeleg de unde vine certitudinea că Dumnezeu e bărbat şi e heterosexual. Mai mult, Dumnezeu se îngrijeşte şi se referă în general la suflete. Sufletele nu au sex sau dacă au şi sunt bărbaţi şi femei, atunci producţia de trupuri a fost deficitară sau cu defecte de la manufacturare, de au ajuns suflete de femeie în trupuri de bărbaşi şi invers.
Dacă tot crezi în Dumnezeu şi crezi că totul e posibil, atunci trebuie să iei în calcul toate posibilităţile şi în loc să-ţi duci trupul parfumat, dar nespălat, la biserică, mai bine te duci cu sufletul şi accepţi că dacă dragostea e Dumnezeu, atunci dragostea e la fel de posibil de imposibilă.
Biserica Ortodoxă Română se simte ameninţată. Poate se gândeşte că, la fel ca în Biserica Anglicană, în curând femeile vor cere să fie acceptate ca şi preoţi, o slujbă care li s-ar potrivi destul de bine, fiind mai miloase şi mai naïve, mai înţelegătoare şi mai repede ajutătoare. Sau poate homosexualii ar dori să fie preoţi. Unii s-ar putea să fie deja. Aşa cum şi Biserica Catolică are pedofilii şi homosexualii ei. Sau, pur şi simplu, Biserica ar trebui să arate mai multă compasiune faţă de oameni, faţă de suflete. Dar Biserica nu e un spital, cum cred eu că ar trebui să fie, ci e o armată, armata lui Dumnezeu, care, ca şi cea a lui Allah, l-a pus pe stindard şi taie şi spânzură în numele lui. Ai lui Allah la scăfârlie, ai lui Dumnezeu la portofel.
Nu văd nicio iubire de aproape în preajma Bisericii, văd vânzare de trupuri şi de restul rochiţe noi, pentru gaura din suflete. Şi pun pariu că nimeni nu ştie pe ce parte e gaura din suflet. Sau ce tip de căsătorie se oficiază în Rai.
Graniţa dintre Rai şi Iad trece prin mijlocul Bisericilor. Tu ştii de ce parte eşti?

Reclame

2 gânduri despre “Tu ce valoare îi dai lui Dumnezeu?

  1. Adevărul este. Este Însuși. Modul în care ne raportăm la El- fiind o Persoană, ne va marca eternitatea, pentru că suntem nemuritori. Ca în matematică. Dacă una din premise spune că triunghiul e isoscel și tu te încăpățânezi să îl consideri echilateral, chiar dacă vei declara cu emfază și tupeu că problema e inutilă, că rezolvarea ta e la fel de bună ca oricare alta, că totuna e, de fapt nu e totuna. Există cărți, există minți luminate, autoritatea supremă în materie de Ortodoxie nu e bunica mea iubită care m-a pus să copii Visul Maicii Domnului și să-l dau la alții că o să-mi fie bine… Atât a știut ea. Era pe un drum unde făcea altele, pe care eu nu le fac și bune și greșeli.
    Adevărul este. Ignoranța e un păcat mare pentru că răstoarnă valorile și induce îndoiala. Nimic nu poate compensa lipsa culturii spirituale, nici chiar rafinamentul intelectual.
    Am să înșir câteva nume. Părintele Sofronie Saharov. Părintele Serghei Bulgakov. Nikolai Berdiayev. Părintele Stăniloaie. Hans Urs von Balthasar. Genii. Ar trebui citiți. Pot fi înțeleși dacă e vorba de căutat răspunsuri.
    În Ortodoxie, în creștinism, o premisă la baza oricărei trăiri sau păreri este SENSUL. Un lucru inutil, fără sens, este un păcat. o pierdere. o depărtare.

    Sufletele nu au gen dar trupurile au- și este un motiv pentru care au fost gândite așa.
    Ceea ce face trupul înfierează sufletul- Mântuitorul a trecut dincolo cu rănile sângerând, așa L-au regăsit Apostolii, după Înviere. Ceea ce câștigă sufletul își pune pecetea pe trup. Sfinții care câștigă Harul din timpul vieții au trupurile adormite bine-mirositoare și răspândesc pace și iubire, vindecare și lumină

    Căsătoria a fost primul dar al lui Hristos- Mântuitorul În Cana Galileei.

    Așa cum un bărbat nu va naște fizic un copil niciodată așa o femeie nu are ce căuta în altar.
    Dumnezeu… Iisus Hristos… Doamne…
    Nu te păcăli. Triunghiul e isoscel. Regulile sunt clare și au ca scop susținerea unui zbor planat deasupra munților… Bucurie mare îți doresc, draga mea

    Apreciat de 1 persoană

  2. Îți trimit un text- la fel un comentariu al părintelui Stăniloaie la un fragment din Ambigua. Ai să-l înțelegi, pentru că te interesează subiectul. O viziune diferită de ceea ce poate mintea noastră să producă dar pe care o putem înțelege și asimila perfect pentru că este conformă structurii noastre. Deci…

    “Sfântul Maxim arată cum sfântul Grigorie, pus de arieni în fața alternativei – “Tatăl este nume al lucrării sau al ființei?” a spus că nu e nici al ființei nici al lucrării comune pentru că în aceste cazuri nu S-ar mai putea distinge de Fiul sau Fiul ar fi de altă ființă. Tatăl, este, după sfântul Grigorie, nume al relației. Dar relația implică doi factori între care are loc relația. Însă nu doi factori ca ființe sau lucrări deosebite. În acest caz, Tatăl și Fiul nu sunt nici nume ale unei ființe sau ale unei lucrări comune, nici numele unor ființe și lucrări deosebite, ci nume ale unor Persoane unite și distincte printr-o relație de origine. Prin aceasta se stabilește paradigma diferenței între Persoane- ființă și lucrare”

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.